woensdag, september 10, 2008

Ding 1,2 en 3


Nou, alle goeie dingen in drie zal ik maar zeggen;-)
Het starten van een weblog is me niet geheel onbekend (haha). Welke software je daarvoor kiest? Ach, het maakt niet zoveel uit. Uiteindelijk kun je er allemaal het zelfde mee toch?. Deze weblog maar weer geactiveerd. Ik heb hem een aantal jaren geleden opgezet om collega's te informeren over onze zelfservice-avonturen. Inmiddels is bijna iedereen zover (of loopt zelfs al voor op ons) en heb dus niet zo heel veel meer te vertellen over dat onderwerp, hoewel.....;-))
Andere weblogsoftware die ik gebruik is van web-log. Deze gebruik ik voor de weblog van mijn koor.

Ik denk dat ik kan zeggen, zonder arrogant te willen zijn, dat ik van een aantal zaken van 23 dingen al op de hoogte ben, maar het is natuurlijk altijd leuk om als team iets te doen. Reden voor mij om gewoon lekker mee te doen met 23 dingen. En natuurlijk om toch weer nieuwe dingen te leren.....van 23 dingen.....of een ander!